26.07.2011

Tjuefemte juli

Tjuefemte juli 1950 kom Mark Clarke til verda i Liverpool. Clarke kan hjå meg høyrast medan han spelar bass på Uriah Heep-songen The Wizzard som han var med å komponere. Songen kan høyrast på plata Demons And Wizzards frå 1972. I 1955 kom Jeremy Finer til verda i pottemakarbyen Stoke-on-Trent. Jem Finer var ein av grunnleggarane av folkpunk gruppa The Pogues der han gir sitt bidrag til lydbiletet ved å spele banjo og ein del andre strengeinstrument. Han kan også høyrast saman med resten av The Pogues på Johnny Come Lately frå Steve Earle si plate Copperhead Road frå 1988. I 1958 vart Thurston Joseph Moore fødd i Florida. Thurston More er ein av grunnleggjarane av Sonic Youth og vert rekna som ein habil gitarist. I 1970 vart Brian Blade fødd i Shereveport i Louisiana. Blade sitt stødige trommespel kan hjå meg høyrast på Bob Dylan si plate Time Out Of Mind frå 1997. I 1980 gav AC/DC ut plata Back In Black. Plata er det mest selde hardrockalbumet nokon sinne og eg eig vedunderet både på langspelplate og kompaktdisk. I 1982 kunne Toy Dolls høyrast på Shineyrow Club i Sunderland. I 1989 gav Beastie Boys ut plata Paul’s Boutique, som var den fyrste plata eg kjøpte frå den amerikanske trioen og som gjorde eit usletteleg inntrykk etter at det fyrste sjokket over at det ikkje var ei punkrapplate eg hadde kjøpt hadde lagt seg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar