03.06.2010

Tredje juni

Tredje juni 1939 vart tidlegare Mott The Hoople-vokalist, gitarist og pianist Ian Hunter fødd. Hunter har, i tillegg til eiga karriere, produsert plater for ei rekkje andre artistar, som mellom anna Billy Idol sitt band, Generation X. Fyrste Ian Hunter songen eg høyrde var liveversjonen av Irene Wild frå plata Welcome To The Club, eg var hekta og i 1989 var eg heldig og fekk sjå Hunter saman med kompisen, supergitaristen Mick Ronson på Maxime i Bergen. I 1950 kom Suzi Quatro til verda i bilbyen Detroit som Susan Kay Quatro. Eg innrømmer at eg hadde varme kjensler for den vetle lærkledde dama med kjempebassen då eg var yngre, men det var på syttitalet. I 1978 nytta Blondie denne datoen til å spele inn Once I Had A Love (aka The Disco Song). Denne tidlegare uutgjevne perla er å finne som bonuskutt på nyutgjevnader av plata Parallell Lines som kom september same år. I 1981 starta Iron Maiden sin fyrste USA-turne i Las Vegas. Førti konsertar som oppvarming for Judas Priest venta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar