17.01.2011

Syttande januar

Syttande januar 1955 vart countryartisten Steve Earle fødd som Stephen Fain Earle i Fort Monroe i Hampton, Virginia. Earle er ein av få artistar eg har teke meg bryet med å sjå fleire gonger. To konsertar har eg fått med meg, begge i Bergen, og eg vonar han tek turen innom att snart. Vonleg er Earle sitt bidrag til mi platesamling kraftig utvida til då. I 1964 kom The Smiths-bassisten Andrew Michael Rourke til verda i Manchester. Andy Rourke sitt basspel kan hjå meg høyrast på plata Strangeways, Here We Come frå 1987. I 1969 spela Neil Young inn Down by the river saman med Crazy Horse i Wally Heider Recording Studio. Resultatet kan mellom anna høyrast på platene Everybody Know This Is Nowhere og Greatest Hits. I 1981 kunne ein høyre lyden av Toy Dolls i Old Miners Hall i Stanley. I 1975 gav Bob Dylan ut plata Blood On The Tracks. I 1984 var det Open Air i Hollywood, California som fekk punkrockarane i Toy Dolls innom. I 1985 spelte Iron Maiden det fyrste av fem utselde konsertar i Radio City i New York, medan Toy Dolls måtte nøye seg med å underhalde dei frammøtte på Zickzack i Wiesbaden då dei spela deira to hundre og femtiande konsert. I 1986 hadde Toy Dolls flydd over Stillehavet og spelte på Palladium i Hollywood.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar