17.01.2018

Syttande januar

I 1955 vart Stephen Fain Earle fødd i Fort Monroe i Hampton i Virginia. Countryartisten Steve Earle voks opp i San Antonio i skytegale Texas og er ein av så altfor få samfunnsengasjerte artistar og han er ein av dei som ope kritiserar dei amerikanske styresmanktene sin bruk av dødsstraff. Earle er ein av få artistar eg har teke meg bryet med å sjå fleire gonger. Tre konsertar har eg fått med meg, alle i Bergen, og eg vonar han tek turen innom att snart. Vonleg er Earle sitt bidrag til mi platesamling kraftig utvida til då. To av Earle sine studioplater er på plass i hylla, Copperhead Road (1988) og El Corazón (1997), i tillegg til samleplata The Collection frå 2002. Earle kan også høyrast medan han syng saman med ein annan samfunnsengasjert artist, Jason Ringenberg, på songen Bible And A Gun frå sistnemnde si samleplate Best Tracks & Side Tracks 1979-2007. Earle er også kreditert for å traktere gitar og munnspel på Lucinda Williams si femte studioplate Car Wheels On A Gravel Road frå 1998.

Andre jubilantar
Grady Martin (1929-2001
Mick Taylor (1949)
Cheryl Bentyne (1954)
Susanna Hoffs (1959)
Danny Blume (1960)
Andy Rourke (1964)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar